Resa är livets näring


Så vackert!




Såhär skulle jag vilja vakna upp o gå lägga mig varje kväll. Vilken utsikt!


Va längesen jag va till Italien nu. Vill till Toscana och Almalfikusten. Va dit i maj för flera år sen o då hade inte vattnet blivit så varmt, men nu måste det väl vara varmt i vattnet. Hösten är fin och skön luft, men det är för lite sol. Jag blir så mycket gladare o piggare när solen är framme, så jag skulle må bra av att åka till solen både höst o vinter. Snart är vintern här o tänk om den blir lika lång som förra året. Klarar inte för mycket kyla o snö! Det ska vara lagom. Det borde vara högst en månad vinter o resten sommar i det här landet. Min dröm är att åka till Thailand när det är som kallast o mörkast här o en dag gör jag det!

Imorgon åker Sofia till Mallorca med sin klass och de behöver inte betala ett dugg. De får resan o en del av maten betald. Ingen dålig skola hon går på Thoréns Business school. Syftet är att de ska besöka företag o se hur allt funkar runt omkring det, men på kvällarna blir det nog lite party. Ett minne för livet verkligen. Tänk om en annan hade det så bra när man gick gymnasiet. Kommer att sakna dig mitt hjärta! Ett år kvar av gymnasiet nu o nu är det bara att lägga in den högre växeln.

Postat av: Andrea

Resa,livets näring?

Ja på vilket sätt?

Näring kanske borde vara mat motion mm

Denna blogg verkar skriven av någon som vill vara 20 år yngre,och inte läst näringslära!

En resa är inte näring,men många puckon tror det

2010-10-02 @ 19:05:30
Postat av: Jag

Hehe den som la in den här kommentaren har nog aldrig varit ute o rest. Gör det innan du blir för gammal o orkeslös Andrea!

2010-10-04 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: