Crosstrainer EXTREMEFIT CT 850


Team sportia Extremefit CT 850 5500:- Min är vit o grön

Nu har jag slagit till på en ny crosstrainer. Den andra från Coop gick sönder. Hade den i några år men den va inte bra heller. Va mer en cykel som man stod o trampade på. Den här liknar en som man står o tränar på ett gym. Eftersom priset är 5500:- men nedsatt till 4800 :- så ska det vara kvalité. När man står på den redan efter 5 min så känner man i låren o rumpan, men jag kämpar på i en halvtimme. Då kör jag manuellt och inte ställt in den på ngt program. När jag blir mer tränad så ska jag köra intervallträning. Det som är bra med att ha en sån här är att man inte har några undanflykter för att INTE träna om det finns tid. Då kan det vara vinter, kallt o snön vräker ner utanför fönstret. Såg att ett årskort på gym kostar 3500 kr. Så om jag tränar regelbundet i ett o ett halvt år så har jag tjänat in pengarna. Så får hoppas jag inte hinner lessna på den i förväg.

Så nu ska jag försöka träna varannan dag men det blir säkert mer sällan än så. För tiden räcker aldrig till ibland. 24 timmar är för lite på ett dygn! Mår ju mycket bättre av träning o jag blir piggare märker jag. Har börjat med multivitamin tablett o äter lite rosenrot för jag ska bli pigg, men jag kanske inte behöver det om jag tränar.

Äntligen är det fredag o ikväll blir det hemgjorda hamburgare med rött vin till. Mums!

Trevlig helg!

Postat av: Pernilla

Usch vad dålig jag är på att svara på kommentarer.

Kul att du vll ha fler barn. Vill Tomas också det?

Jag känner att jag skulle kunna tänka mig en bebis till men det kommer inte hända här förrns jag har ett fast jobb. Cribba vill iofs inte ha fler barn så det spelar nog ingen roll om jag har fast eller ej. Det blir nog inga fler här snyft

Det blir nog bara kalas för släkten. Han har ju direkt inga kompisar :-) Du och Elias får jätte gärna komma om ni vill.

Ja det är kul med grannar med små barn. Vi har direkt inga grannar. Eller jo ett par hus bort bor det 2 st pojkar men vet inte rikigt hur gamla de är. Sen har vi på andra sidan gården har vi en familj med 3 barn som det skiljer 1 år mellan barnen och den minsta är född samma år som Liam men de bor ju på andra sidan så där är man ju direkt inte.

Våran gata fyllde 30 år här förra helgen så då var det fest men jag var inte med. Jag gick hem till en kompis och käka kräftor och festade med några andra :-)

Annars är det mest stora barn här.

Såg på ams att de sökte folk på dagtid där i knivsta. Skulle vilja söka men beror på hur lätt det är att ta sig dit. Slippa kvällar även om det kan vara ganska soft. Man slipper läkarbesöken osv om man jobba kväll. Ska jobba nu ikväll, börjar kl 16.

Sen ska jag ringa kronparken. Dragit på det en vecka nu typ men har inte tid att komma dit på samtal den här veckan såjag skjuter på det. Liam fyller ju år på fredag, har annat att göra :-) En kompis till Izabella hennes mamma jobbar där och hon hade sagt till chefen att jag var intresserad som timmis så hon inväntar väl mitt samltal. Men tar nog det i slutet av veckan eller nästa. Ska ringa kliniken med, ska göra om en grej :-) Vill inte skriva här.

På Liams avdelning sover de små inne. Lite glad över det även om att sova ute är bättre men då måste jag köpa ny vagn ju :-)

Hoppas det går bra med praktiken. GÅr du i skolan annars om dagarna? ´

Kul att det funkar bra på dagis för Elias :-)



Ha det så bra! Vi hörs igen :-)



Kramar

2010-09-13 @ 11:10:32
URL: http://sebbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: