Härlig helg o nedräkning

Vilken härlig helg! Lagom av allt...sömn, sol och nöjen. Är fortfarande barnfri o jag har njutit av solen även idag.



Det börjar närma sig att jag ska börja kursen i Sthlm. På måndag ska jag till Hagagatan Påhlmans handelsinstitut o jag har räknat ut att resorna kommer att kosta minst 1600 kr kanske mera. Men det är en investering för livet. Tyvärr va chefen på löner sjuk fortfarande så jag vet inte än hur mycket praktik jag ska ha. Men mitt nya liv börjar nästa vecka! Längtar så himla mycket till det. Elias kommer att vara mer på dagis då, men snart kommer T att komma hem från Schweiz o då kan förhoppningsvis han ta hand om mera så han slipper vara hela dagarna på dagis.

Jag har letat kökslampa jättelänge nu. Köpte en lampa på Ikea som jag lämnade tbx, sen köpte jag en på Clahs Ohlsson men lämnade även tbx den. Letade länge på nätet o hittade den jag vill ha!

Den va slut på Stinsen i Sollentuna för den är så populär. Köpte den större varianten. Hoppas innerligt att den passar i mitt kök o att det blir ett bra ljus. Den kanske är mer en vardagsrumslampa men jag tycker den passar i alla rum. Älskar verkligen lampan som är i japansk stil. Vad tycker ni?


   
              Malibu 50 cm i diameter 995 :-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: