3 dagar kvar

till Lady Gaga! Ska bli så roligt att få se henne live i Globen. Tjejen är ju så jäkla cool o på scenen briljerar hon.  Vilka bra biljetter jag har köpt på Blocket (nej de är inte falska). Vi kommer att sitta på A-sektionen med scenen mot Norr o sen kommer den gå ut som en tunga framför oss. Vi kommer alltså att sitta på samma sektion som vip-läktaren. Det blir förhoppningsvis en kväll att minnas!







Postat av: Pernilla

Vad roligt! :-D

2010-05-05 @ 12:46:29
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Det tror jag att det blir en oförglömlig kväll. Hon gör nog väldigt bra uppträdanden.

Vad samordnaren sa så hade hon 7 veckor åt mig men jag har inte fått papper på det så man kanske inte ska hoppas för mycket förrns man har pappret på vilka veckor. Kommer ju inte vara varje dag. Nej jag får faktiskt sämre betalt här än på Ebbagården. 5 kr mindre. Men chefen går efter riktlinjer hur länge man jobbat inom vården så egentlgien skulle jag väl ha sämre ändå. Så jag får vara glad över det jag får.

Sen är Ebbagården inte kommunalt heller. Men jag känner mig nöjd ändå. Men när jag sökte sommarjobb inom kommunen så gick damen som intervjua mig inte efter några riktlinjer iaf utan räknade på vad en uska tjänar idag och sen vidare på vad man skulle ha i timmen. Så skulle jag få fast och månadslön så skulle den typ bara ligga på 17 000 kr någonting. Så vi får se. Spar ju in på busspengar iallafall.

Usch vad tråkigt att höra om din syster. Hur kan man göra så. Vet nu inte vad som hänt mellan er innan. Du har kanske berättat men minnet bra men kort. Ska hon vara så platsar hon inte i ditt liv. Men tråkigt för resten av familjen. Men det är så ibland. Har du kunnat levt utan henne förut så kan du det nu med.

Absolut kan vi ta en fika. Sånt säger man inte nej till :-D Var du förresten intresserad av en rullgardin?

Ska T har Elias nu i helgen?



Ha det nu så himla kul på konserten!!!! Ha kul för mig med ;-)



Kramar

2010-05-07 @ 11:18:03
URL: http://sebbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: