Skön sommar men för kort


Både roligt o jobbigt att åka o bo i en husbil

Höga kusten bro

Berg o fjord på väg till Oslo

Fin campingplats

Vackert när naturen speglar sig i vattnet

Molde där Hurtigruten lägger till

Hurtigruten väldigt liten båt att åka i efter hela Norges kust. Väldigt förvånad!

Fint vattenfall

Så vackert




Elias gör V-tecknet upp till trollet i en mysig ort i Norge "Oppdal"



Vad har hänt undrar ni som kikar in på min blogg...??

Jag bor i hus
Bor inte längre i Uppsala
Varit till Furuvik
Badat vid ett av de bästa badställen i Sverige "Sligsjön"
Åkt husbil i 300 mil
Uppsala-Gävle-Hudiksvall-Sundsvall-Örnsköldsvik-Umeå-Trondheim-Oslo o massor med andra orter
Njutit av sommaren så magen har växt :)
Ny inskolning på dagis för Elias snart
Nytt jobb på G
Ser fram emot hösten med stor nyfikenhet

Inga detaljer utan jag vill vara hemlig men du vet Pernilla vart jag bor :)


Postat av: Pernilla

Bra med uppdatering :-) Du får börja skriva oftare hehe

Vad är det för jobb? Det du skrev sist från kommun eller ackis?

2010-08-20 @ 10:09:21
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Madeleine-Änglamamma till Philip 081211-081212

Heeeej! Det var inte igår =)

Jag har knappt läst några bloggar alls i sommar, knappt så att jag har uppdaterat min. Den har hamnat lite på efterkälken.



Tack så jätte mycket!



Ser att du har bilat i Norge i sommar!

Tufft, det har jag också.

Åååh det var så länge sedan som jag fick dricka Molde brusen! Kom på att jag saknar den otroligt mycket nu när jag såg att du varit i Molde.



Hur är allt med dig nu för tiden?

Berätta, ser att du bor i hus o allt!

Hur går allt?



Kramar

2010-08-26 @ 18:05:26
URL: http://middemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: