På stadiga ben


Glad som en sol

Släpper taget i några sek

Nu måste jag berätta att min knallhatt gick faktiskt tre steg idag!!

Sen jag köpte lära-gå-stolen och umgåtts med andra barn på öppna förskolan så har det gått framåt.

Han tittar och lär sig av de andra barnen.

Så nu kan han plötsligt bara släppa taget om möblerna och balansera i flera sek. Han ser så stolt och glad ut.

Varje sek, varje minut, varje timme är roligt att vara med min lille son. Men nu har jag ställt han i kön för förskola i jan då jag ev ska börja studera.

På fredag ska vi besöka en av förskolorna "Grodans förskola" och prata med en av de ansvariga o träffa några av barnen där och kanske det duger för min plutt. Det är föräldrakooperativt och det betyder att vi föräldrar får ta lite mer ansvar och hjälpa till någon/några gånger per termin.

Det som är fördelen är att man får större inblick över sitt barn på förskolan och kan styra lite över aktiviteter på schemat.

Är det någon som har erfarenhet av föräldrakooperativt förskola?

Postat av: Pernilla

Ja det är kul när det väl händer saker :-)



Tror inte jag ska göra nåt på fredag. Sebbe är ledig men han kan hänga med på promenad (brukar gilla det)

Izabella slutar 13:10 så då måste jag hämta henne. Men jag kan både innan och jag kan efter.

Bjuder på fika med om du är sugen :-)



Kul om Elias och Liam får träffas igen :-)



Jätte roligt med paket ju :-) Hoppas innehållet är bra!

2009-09-02 @ 18:48:08
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hehe såna där fönsterbärdor har jag med, både i vardagsrummet och i köket.

2009-09-02 @ 18:49:31
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja nu går ju allt så himla fort för dom. Dom lär sig krypa, stå, gå, prata och allt kommer just nu på en gång. Nu är det inga bebisar längre snart utan små barn.. Nästan så man vill ha en till minus förlossningen den slipper jag gärna, slipper nog gärna att vara gravid med om jag skall vara ärlig 3 gånger räcker haha. Allt bra med er? Duktig du var som sprang loppet skulle jag med vilja men har inte tiden just nu. Kram

2009-09-04 @ 10:34:38
URL: http://fina82.blogspot.com
Postat av: Christina

Åh så spännade...lille killen börjar gå..ja alla steg i ens barns liv är ju så fantastiska!!Plugga??vad kul , vad skall du läsa då i så fall??Kram kram

2009-09-04 @ 13:22:48
URL: http://leonletizialucas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: