Rekord!



Idag blir det tre inlägg, det måste vara rekord för mig på en och samma dag. Har samlat på mig lite nu som jag måste skriva om. 

Här skriver jag om både glädje och sorg och jag vill att den här bloggen ska innehålla det mesta, men inte alltför privat.

Jag kikade in på min gamla blogg för skoj skull för att se om någon går in på den fortfarande och tydligen gör folk det.

Nu är det så att ett inlägg jag skrev i mars har blivit så uppmärksammat o fått så  många kommentarer utan jag har vetat om det.

Kul med så många kommentarer!  Jag tror det är t o m ett seriöst företag har skrivit där.

Personligt rekord i kommentarer.

Så stolt jag blir!

http://helenasliv.blogg.se/2009/march/utkast-jag-ar.html


När jag läser mer så har de hittat inlägget när de har googlat efter info om Abtronic bältet.

Det är ju det här som är så häftigt att i verkligheten syns man knappt men i cybervärlden kan vem som helst hitta en och prata med en.

Jag vill verkligen ge en stor tumme upp för internet idag o

en stor tumme ner för det sorgliga ödet.


Postat av: Erik

Hej Helena! Hittade vägen hit via MP. Vill bara skriva en kort hälsning annars känns det snopigt att titta in på ditt liv utan att lämna spår efter mig :). Det var ju en del du skrev som fångade mig. Jag tycker du är kanske någon jag skulle vilja lär känna bättre. Hoppas du tycker så om mig också!

Kram,

Erik

2009-09-19 @ 20:54:51
Postat av: Helena

Hej Erik vad är ditt nicknamn där så jag vet vem du är? :)

2009-09-20 @ 20:15:50
Postat av: Pernilla

Jadu om du läser min andra blogg så ser du vad som hänt.

Har pratat av mig öfr C, min mamma och min syster samt 2 till. Alla tycker det är dålig stil. Jag vill inte göra mig osams med dem eller henne p g a barnen. Men händer det en gång till så måste jag försöka att inte vara så efterklok.



Kul att du hittat ett cafe. Vad roligt. Jag kommer gärna och jobbar för dig haha

Hoppas det går vägen för dig då!!! Håller tummarna.



Jag vet ju inte hur stor efterfrågan är om min ide. Kanske inte finns nån som gillar den, bara du och jag. Men jag själv skulle tycka det var praktiskt om det fanns såna.

Vet inte när jag ska ta mig tid och ringa. Är ju inte så lätt med barn heller. Kan ju ringa när Liam sover men skulle inte förvåna mig att han vaknar upp mitt i samtalet sen vet jag inte hur jag ska göra/säga.

För jag vill ju försöka förklara vad det är utan att säga vad det är för då kanske nån på Almi snor min ide, inte vet jag :-)

Sen hur ska jag marknasföra mig. Kan ju inte ha en webbutik med bara det. Måste ju ha nåt mer. Funderade på kontakta olika företag kanske men samtidigt vet jag inte hur man ska sälja in sig. Nåja först och främst kanske man ska tillverka det och sen fundera ut resten.



Kram



Ps Vad är MP? Såg inlägget ovan? :-P

2009-09-20 @ 20:58:42
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Köpte du av den där tjejen med en hel låda?

Inge fel att köpa begagnat. Det brukar ju vara i fint skick speciellt bebisleksaker.

Ska börja rensa ur Liams låsa. Det är nästan för mycket :-) Han har många såna där man stoppar olika former i rätt hål eller vad man ska säga.

Brukar kolla själv på begagnat om jag skulle hitta nåt.



Ska kika i andra bloggen :-)



Kram

2009-09-21 @ 13:06:06
URL: http://sebbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: