Flustret i lördags

Förstår inte hur helgerna kan gå så fort, men jag har mycket roligare helt enkelt.
Men jag försöker hitta på saker i veckorna oxå, för dagarna går annars så sakta om man bara ska sitta hemma hela tiden.

Måndag, tisdag, onsdag kan det bli öppna förskolan och på torsdagarna börjar sångstunderna igen.

Idag cyklade jag med Elias för första gången. Har äntligen köpt en cykelsits åt han. Han verkligen älskar det och klappade händerna när jag cyklade.

På onsdag ska jag åka med Linda när hon övningskör på körskolan, så jag blir mindre rädd när hon ska övningsköra med mig. Har alltid varit rädd att åka med andra om de inte kan manövrera en bil ordentligt. Men nu har du ju kört en hel del och jag har ju hört att det går bra för dig gumman.

Har lovat Sofia att hon ska få övningsköra till Sigtuna på lördag så hon oxå får träna lite. Jag förstår inte att jag ska vara så feg att sitta bredvid. Det är bra att du ska ta intensivkurs i vår i Sala så du får ditt körkort lagom till du är 18 år.

Jag hade körkort strax efter min 18-årsdag och jag kommer aldrig att glömma den dagen. Det var en sån lycka när man åkte själv första gången och det va i en gammal Amazon från 60-talet. Undra om ni vet hur en sån ser ut?

Imorgon kommer jag till dig Pernilla och fikar upp allt du har :)

I lördags var jag faktiskt ut på krogen och det va inte igår. Det va senast våren -08 och då var jag gravid. Har inte haft någon längtan att gå ut, men i lördags så skrek min kropp. -Ut och dansa så du inte ruttnar! Vilket partyhumör jag var på. Hade faktiskt skitkul och jag finns faktiskt med på en vimmelbild kom jag på nu. Ska leta upp den. Här är den!


En tjej som jag träffade på där och hade trevligt med.

Mycket folk i lördags för det var ju löningshelg

Satt på viphyllan ett tag o festade ihop med bandylaget Sirius, bara för att man ska få sprit gratis. Drinkhora som Linda säger...mooohaaa

Kände mig faktiskt väldigt snygg och särskilt efter ett par vinglas och en drink så kände jag mig ännu snyggare. Uttrycket att supa sig själv snygg eller andra stämmer så bra.

Sov bara några timmar innan jag blev väckt av plutten och då var det bara att gå upp på vingliga ben och göra välling.

Sovmorgon vad är det för något??


Sofia tog en del kort med sin nya systemkamera innan utgång och det är inte lätt att vara modell.

Hon sa -puta med läpparna sträck på dig -puta med rumpan -ut med brösten -le stort utan att se ansträngd ut. Alltså gud va svårt det är att se bra ut på kort. Jag beundrar dem verkligen som jobbar som modeller...hur står de ut?!

Jag såg verkligen flummig ut på många av korten..haha...Vi måste ta nya en annan gång. Här är några av resultatet och tog några av de bästa såklart...


Försöker se avslappnad ut

Sofia ville att jag skulle visa min rygg

Vad tittar jag på?

Sofia gillade inte min klänning, men jag kände mig jäkligt sexig i den


Postat av: Pernilla

De är bra det för jag har bakat kladdkaka med min :-) Hoppas du gillar det hehe



Vad fin du va :-D Gick du ut själv?



En Amazon vet jag vad det är, har tillochmed åkt i en sån. Fick sitta i fram eller om det var i bak. Kommer inte ihåg vart det fanns bälte. En vän till min mamma hade eller har en sån.



Nu ska jag gömma kakorna så inte C äter upp dem. Han har en tendens att åta upp kakorna till frukost. Sen blir det sängen så man är pigg när ni kommer.



Kram

2009-09-07 @ 23:04:04
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad bra! Då syns vi imorn då! Jag tänkte förlja med hem till er och sova kvar sen om det går bra?

Jag fick tillbaks första betygsuppg. idag. Jag fick MVG, det var på personal admin. kursen. Jippi!

Jag tycker du var jätte fin och inte en rynka så långt ögat kan nå på dig, hoppas det går i arv ;) Fast du kunde ha hoppat över fia posen på sista bilden :P

Puss

2009-09-08 @ 16:06:05
URL: http://liwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: