Lev idag och dröm om morgondagen

Helgen blev rätt så ok den här gången. Var till Sigtuna i söndags och har hittat ett fik som jag vill äga. Kanske är det en ouppnålig dröm jag har, men jag ska ge det en chans innan jag lägger det på hyllan. Vet att det är några till som vill ha det, men jag ska hålla mig framme och visa att jag är VÄLDIGT intresserad.



Mysigt fik i Sigtuna

Jag har kommit mitt i livet då kvalité går före kvantitet, så när det gäller jobb så är min dröm att starta eget en dag och jag kommer nog närmare målet för varje gång. Har bra vibrationer o jäkligt bra dessutom den här gången.



Vad har ni för drömmar?

Dröm inte bara utan förverkliga era drömmar!

Postat av: Pernilla

Vad snällt att hon kunde mötas upp. Det är ju uppskattande! När jag köpte en vagn så bodde hon någonstans i sthlm men hon skulle till ett möte i närheten där C jobbar så hon åkte dit. Det tyckte jag var snällt.



Kommer ihåg när jag sålde mina böcker från barnskötarutbildningen och då var det en tjej i sthlm (vasastan) och hon kunde köpa dem OM jag kunde åka hem till henne med dem.

Hur dum tror hon att jag är :-)

Hade kunnat möta upp henne men inte åka enda hem. Nån måtta får det vara :-)



Ok då köper jag några kläder då. Är det nåt han behöver så är det bättre att köpa sånt.

Om han har stl 80 nu vill du ha i 80 eller ska jag ta 86?



Idag har jag haft fikabesök av C. Skickar ett mail :-)

Annars händer det inget speciellt idag. Tråkigt väder :-(



Ha det bra!



Kramar

2009-09-22 @ 11:04:10
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Glömde.

Självklart för du ta dikten, har ju själv tagit den från nätet :-) Du får berätta sen vad T sa.

Skulle vilja haft din bild med tåren, kanske ska byta. Den är mycket finare än denna jag har nu.

2009-09-22 @ 11:29:12
URL: http://sebbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: