Välkommen till min nya blogg!


Postat av: Pernilla

Tack tack :-D

Skulle du inte sätta lösen ord eller byter du bara adress?



Idag var första dagen skolan och dagis började. Kändes väldigt träligt att gå upp när klockan ringde. Ville bara sova :-)

Så typiskt bara för man var tvungen att gå upp ja då sov barnen.



Usch ja nästa månad blir min 1 år och jag vet inte vad jag ska köpa. Har köpt lite grann och det räcker egentligen men jag kan ändå inte låta bli och tänka på vad man kan köpa. Han har ju massa saker efter sina syskon.

Men men...Måste börja baka med för sen vet jag inte om jag kan ;-) I annat fall får jag ju köpa men mycket godare med hembakt + att det blir ju lite mer än det man köper. Nåja vi får se.



Kramar

2009-08-18 @ 16:05:34
URL: http://sebbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: