Lillen har hög feber


Jag o Elias 6 månader i Egypten. Alltid så glad jämt!

Min plutt är sjuk!
Igår fick jag hämta honom på dagis med 39 graders feber o idag har han haft 40 grader o feberfrossa. Han äter o dricker knappt nånting. Har fått i han en flaska välling, lite mjölk och några russin. Ringde sjukvårdsupplysningen o hon sa att så länge han kissar och inte är empatisk så kan de ha hög feber i mer än 3 dagar, men jag trodde man skulle åka till en läkare efter 3 dagar. Ska nog ringa bvc imorgon o prata med min sköterska ändå. Han vaknar ju hela tiden o grinar, men det kanske är för han är täppt i näsan. Otroligt att jag har klarat den här dagen fast jag har sovit en timme sammanlagt.

Jobbintervjun gick jättebra idag. Det kändes som de gillade mig och fick bra ett bra intryck av mig. Kände mig aldrig nervös o de va mycket trevliga bägge karlarna.

Känner mig lite stolt att de valde ut mig av 216 st. De plockade ut 4 st sa de och min stack ut lite extra o att den var välskriven. Får veta nästa vecka men jag väntar mig ett nej så jag inte blir besviken.

Får se om man får sova inatt då. Vill att min älskling ska bli frisk nu. Vi ska ju på kalas i Tobo på fredag kväll för Sofia fyller ju 18 på söndag.

Over and out

Postat av: Pernilla

Håller tummarna då att du får jobbet :-)

2010-03-17 @ 22:05:59
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilken härlig bild! :)

2010-03-17 @ 22:46:07
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Therese

Hihi okej^^ Härligt att man inte är själv^^ Vad ska du hitta på idag?

2010-03-18 @ 08:01:51
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: