Min dag idag



Grattis till mig som har min födelsedag idag! Tack alla som förgyllde min soliga dag att bli ännu soligare.



Tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack


Postat av: Pernilla

Grattis grattis!!! Kramar

2010-06-29 @ 12:37:12
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Nope det blir inte så mycket träning med cykling eller wii. Har inte tid med det just nu :-) Dessutom alldels för varmt med såna aktiviteter hehe



Jag har ingen provanställning just nu, bara sommar vik. Kommer inte få nåt efter sen helller för de behöver typ ingen personal. Eller ja de som jobbat längre än mig har ju fått nåt så jag får väl söka vidare sen. Men jag vill inte det för det är ändå ganska lätt att jobba med det jag gör, inget omvårdnadsbeonde som är tungt. Lätt förtjänta pengar vissa veckor då det inte är så många inne :-)



Fy fasiken vad varmt vi har fått det, spelar ingen roll om man sitter inne eller ute, det är lika varmt iaf.



Hoppas allt är bra annars!



Kram

2010-07-11 @ 16:03:08
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag och mamma har kämpat med det här j*vla akvariumet nu ett par dagar. Tvättat och haft oss och när vi äntligen var klara fick vi reda på att vi hade fel "sand" så då var de bara börja om från början. Inbillar mig att marsvin/hamster/kanin är lättare att göra rent än fiskar ;-) Men köpte nån grej idag som gör att man inte behöver byta vatten så ofta och grejsa. Vi har 20 st bebisar med :-) Så köpte ett yngelkar med så de stora inte äter upp dem.

2010-07-11 @ 16:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: