Byt stylist!



Igår så jag första programmet av Let´s dance. Men hallå vem hade stylat Jessica Almenäs?? Inte va det Elin Kling för hon har ju fullt upp med att dansa i programmet.

För det första så va hon gravid för kanske för 3-4 månader sen och såg fortfarande höggravid ut. Då kan man ju inte sätta på en ljus klänning utan ärmar på stackars henne. Plus att hon hade ett skärp runt s.k midjan som såg ut som en bh. Jag bara gapade av förvåning att de hade snarare förstorat än att förminska stackars henne.

Alla vet ju att svart gör en smalare och om man har långärmat så döljer man ju det värsta bulliga armarna och man ser genast smalare ut. Det borde stylisten har vetat om, men Jessica tyckte väl det såg snyggt ut.

Det är bra att våra "kändisar" kan visa sig vara mänskliga och inte vara pinsmala efter en månad. Tränat stenhårt eller fettsugit sig för att man ska "passa" in bland"snyggfacket" igen.

Men den här gången hoppades jag efter varje paus att hon hade bytt kläder, för det såg inte bra ut alls i teven. Så fort någon stod bredvid henne så såg hon ut som en tunna. Förlåt men det såg rent sagt ut för jävligt ut. Bredvid smala lilla David Hellenius så såg hon enorm ut med sin längd och kroppsvolym.
Men annars är hon en oerhört vacker o kompetent kvinna.

Brukar inte såga någon såhär men nu kunde jag inte hålla tyst bara.

Ok jag hade inte heller fått tbx min normala mage efter 3 månader, men jag såg inte höggravid ut fortfarande. Det kan ju ta lika lång tid som graviditeten att få tbx sin vikt. Den här sågningen va till stylisten som förstorade upp Jessica till det dubbla när det finns knep och kläder som får en att se smalare ut.

Jag vet att när Linda Bengtzing hade nyligen fått barn o när hon skulle vara med på ett program på teven så erkände hon att hon inte alls va så smal som det såg ut. Hon hade tryckt in magen med en korsett. Så jag säger ju att det finns knep. Jag tycker mulligt är vackert så det är inte det. Men hon såg inte mullig ut utan enormt stor ut i teverutan.

Så vem vinner och vem försvinner då?

Just nu diggar jag Claudia Galli men det kanske kommer att ändrar sig till söta Mattias från EMD
Den som kommer att åka ut först tror jag blir Victoria Svensson, men jag kan ha helt fel.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: