Abtronic X2 funkar visst




Jag kikade in på min gamla blogg o kollade statistiken där på mina besökare. Jag har 8 ggr så mycket fler där än på min nya. Hur kan det komma sig när jag inte skriver där längre. Jo jag har kommit på att det är ett inlägg som jag skrev mars förra året ligger på första sidan på google om man söker på Abtronic x2 http://helenasliv.blogg.se/2009/march/utkast-jag-ar.html

Jag har faktiskt köpt en sån på Tradera för halva priset nu och använt den i flera dagar, men jag gör inte alls som det står i instruktionerna såklart. För jag är miss tvärtemot :) Jag använder den kanske en timme ist för 10 min och kanske upp mot 5 ggr per dag. Har jag märkt något resultat undra ni då? Jag tycker min mage har blivit fastare och kanske lite plattare. Just nu är ju tant röd på besök så nu putar den mer än vanligt och jag väger några kilon mer.

En till sak man ska tänka på är gelet man måste ha annars funkar det inte. Jag tyckte plattorna satt så dåligt så jag petade med fingrarna för att rätta till det och fick mig en stöt. Det är elektriska impulser så det här är ingen leksak utan ett bra tillbehör vid sidan om träningen.

Jag använder den mest där putmagen sitter och inte kört något över naveln än. Jag fick ett mindre bälte med på köpet som man sätta på armarna och köra gäddhänget, men mina armar har blivit vältränade på grund av att jag har burit på Elias så mycket. Är faktiskt rätt så nöjd med armarna. Det jag kanske ska pröva nästa gång är rumpan men då blir det svårt att sitta på den. Jag fortsätter med magen ett tag till så får vi se hur resultatet blir till slut. Man känner verkligen hur den tar tag hårt i magmusklerna och jobbar med dom. Tänk att man kan bara kan sitta still och ändå träna. Ni tror säkert inte på det här om man inte själv har testat såklart. Det gjorde inte jag heller, men nu ger jag det ett försök. Självklart tränar jag annat oxå ibland. Crosstrainern min och promenader och ibland får jag ryck och gör vanliga sit-ups som är såå tråkigt *gäsp*. Pulkåkning ska man inte inte underskatta. Det blir bra träning när man går upp för backarna. Både ben och rumpan tränas, men rumpan fick mest stryk. Kunde knappt sitta ner utan det gjorde ont. Backen va för välåkt och packad snö så det blir stenhårt.

Jag uppdaterar om några veckor om jag tycker lika bra om den. Då kanske det kommer ett negativt inlägg om den.

Är det någon som har gått på reklamen som jag?


Postat av: Carro

Jag funderar på den. =P

2010-01-13 @ 20:35:32
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Gustav

okej då vet jag:p haha det är aldrig fel att förfina kroppen mera:)

2010-01-13 @ 22:46:29
URL: http://gustaav.blogg.se/
Postat av: christina

Nej jag tror ej på den, jag är mer för riktiga övningar, men berätta gärna hur det går...allt väkl annars?vi flyttar ju snart, gissa om jag längtar??kramar

2010-01-14 @ 00:19:44
URL: http://leonletizialucas.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Har inte skrivit någonstans om hemligheten men jag vet inte om den stämmer nu. Får vänta och se vad som händer.



Hur går inskolningen?

2010-01-16 @ 23:55:52
URL: http://sebbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: