GRATTIS TILL KÖRKORTET!





Min förstfödda har äntligen klarat körkortet! Det här har varit din största önskan länge nu. Nu kan du ta dig till mig med bil istället för att vänta ute i kylan på bussen. Åka o handla när du vill. Hämta mig på fyllan...hehe...köra mig till Arlanda. Vilken frihet du har nu gumman!

Ett stort grattis till Linda!!!

Det här ska firas såklart med pompa o ståt...tadara!!

Postat av: Saga

Jätte kul! Det ger en sånn frihet att ha körkort :)

2010-02-24 @ 17:25:43
URL: http://mammasaga.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Åh vad roligt för henne :-)

Skönt att ha det avklarat i livet.

Har hon bara övningskört privat eller har hon gått i bilskola med?



Jo Izabella är galen i småbarn. Det var hon redan på dagis. Tog hand om de som var mindre än henne.

Ibland är hon lite för på iallafall på Liam. Hon var lite på Elias med i början när han kom. Men det gick bra. Ska skicka några foton. Fick direkt inga riktigt bra då de sprang iväg eller kollade bort eller så vart fotona helt suddiga. Har ett fint foto där Liam kramar Elias men det vart ju så klart suddigt suck

Hur gick det i fredags??? ;-)

Ställer gärna upp och är barnvakt imorrn! Ska bara vara hemma. Men nu är bron avstängd där i sunnersta. Det var från och med 1 mars till 1 april som det inte går att köra där.

Men det är bara och lämna här om du inte fått tag på nån annan redan.



Kramar

2010-02-28 @ 21:57:30
URL: http://sebbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: