GRATTIS TJEJEN!



Körkortsbeviset

Nu kör Fia själv

Nu har min andra dotter tagit körkortet. Det är troligen jag som för tur med mig som en lyckomaskot. Följde med Sofia till vägverket i Sala när hon skulle köra upp o det gick bra.

Nu har jag ännu en som kan skjutsa mig om jag behöver det. Som tur är dröjer det många år innan Elias ska köra upp. Han blivit många mil i bilen o nu kan du köra själv gumman!

Så lycklig du är nu! Jag vet hur det va själv man va i sjunde himlen. Vilken frihet!

HURRA HURRA HURRA HURRA


Postat av: Pernilla

Nja lite egentid har jag väl fått men klockan springer ju iväg speciellt när man sätter sig här. Men tja det är skönt att ha den lilla tiden med men känns lite konstigt att lillen inte är här eller att man inte ser vagnen i hallen.



Tja ams rekomenderar ju praktik så då borde han väl inte kunna neka dig. Det tog personen som jag pratade med upp om samt jobbcoach.



Det är ett jobb inom äldrevården, växelvård. Tar ca 10 min att gå dit :-) Så det är nära och bra.

Ska börja gå dubbelt imorrn fram till fredag sen får vi se när de ringer. Det är som timvikarie så ingen rad än vad jag vet. Men man kan ju alltid hoppas.

Det jobbiga med timmis är ju att man vet ju aldrig när de ringer och så ska man hålla på strula med dagis sen när man väl får jobb.

Fördel är att man kan jobba när man vill, alltså man kan tacka nej om det är nåt man vill göra som i mitt fall så händer det en massa nu i skolan med Izabella och sen för Sebbes sista tid på dagis. Sen nackdel att man måste gå och sova tidigt. Är supertrött nu men vill se programmet på 3:an först :-) Ska upp halv 6 om inte tidigare. Det är när cribba går upp och han jobbar ändå i stockholm och jag har allt inom ett par minuter. Men men...



Jo du hojtar väl till om elias skulle få vattkoppr någon gång??? Då vill Liam leka i såna fall, väldigt nära mycket kramar då ;-)

Nä men jag hoppas du säger till så kanske de kan träffas en stund. Säger till om Liam får före Elias ifall du vill ha på honom.



Kram

2010-04-20 @ 21:03:08
URL: http://sebbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: