Grattis 1 år har du funnits här min älskling/bustroll!

Vid den här tiden för 1 år sen låg jag och hade ont som sjutton och ville att min käraste son skulle komma ut. 11.14 ligger han på min mage och det är det vackraste jag har sett sen mitt senaste verk Sofia kom ut. Han tittade med sina blå ögon som han förstod massor. Du blir bara klokare och klokare och du är verkligen en bollkille. Skulle bli väldigt förvånad om du inte spelade fotboll när du blir större. Du älskar bollar och kastar och sparkar som en vuxen. Du är verkligen en egen individ nu och du och jag har verkligen lärt känna varandra bra under det här året. Du är det bästa som har hänt mig precis som alla mina barn.

Min förlossningsberättelse till dem som tycker om att läsa sånt http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b106174.html

När jag skriver det här känner jag en klump i halsen för du är ingen bebis längre utan ett litet barn nu. Vill ha tbx min bebis samtidigt som det är skönt att du börjar bli lite mer självständig.


Dikt till min son som jag älskar hela i mitt hjärta!


Min son
Min lille, fina son
vad du är älskvärd
Tiden har gått så fort
sedan du låg vid mitt bröst och åt

Min lille, fina son
du är så härlig
du utstrålar charm och glädje
och en massa kärlek

Du underbara människa
vad jag vet
vilken glädje du kommer bringa
många människor

Du underbara människa
vad jag vet
att kärleken kommer stråla om dig
och gör nu med

Du, min älskade son
är det finaste i världen
och jag älskar dig så det gör ont

Elias, JAG ÄLSKAR DIG!


Postat av: Pernilla

GRATTIS Elias på din dag!!! Kramar från oss

2009-10-06 @ 17:55:30
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jadu jag vet inte, allt beror på hur Liam har sovit och när han vaknat på fredag. Har han vaknat tidigt så brukar jag lägga honom efter jag lämnat Izabella. tror hon börjar 8:20 så ev att jag kanske försöker ta nån buss som går 10-10:30 härifrån. Är väl hos dig 11-11:30 om det funkar? Säg till om jag ska komma senare.



Fanns 15 par för 100 kr på marknaden med men det upptäckte jag efter jag köpt mina 14 par :-) Men markanden kommer i februari igen så då blir det väl nya strumpor :-)

Passa på när det är billigt.



Det äär inte bara henne jag berättar allt för, öppnar mig ju ganska bra för dig med :-)

Du får höra både de ena och det andra om saker och ting som kanske blir lite tröttsamma efter ett tag haha



Måste hämta ner lillen. Han är så övertrött men vägrar och sova, bara ligger och skriiiiiker där uppe. Undrar vad grannarna säger när de går förbi för de hörs väldigt bra ut.



Hörs mer snart



Kram

2009-10-06 @ 19:51:09
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja just ja. 12:an går knäppa tider. Men då blir det att byta på stan.

Mamma kommer inte kunna skjutsa för hon jobbar till 12 men ev kanske hon kan hämta mig för hon måste ändå hämta Izabella :-)

Men det löser sig. Bara jag hittar till dig så är det lugnt. Det som är det mest pirrigaste hehe Vart man ska plinga och kliva av osv. Hur man ska gå :-)



Kram



2009-10-06 @ 19:55:01
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Japp han börjar bli stor. När Izabella var lika stor var hon typ 2 år :-)

Jag kommer alltid vilja ha en till men det kommer inte bli av (man ska aldrig säga aldrig) men det är mer för bebis att man vill ha en liten bebis :-)



Vi fick våran kallelse i september. Annars är det ju bara att du ringer och hör dig för.



Angående Liams tunga så blir den som hjärtformad när han lipar eller drar upp den (ex när han grinar så åker den upp i gommen eller vad man ska säga) och han har haft det sen han föddes och jag har för mig att Bella och Sebbe också hade så men nu har de inte de. Men iaf jag frågade om det är "normalt" men doktorn tyckte väl att den skulle väl vara borta. Var inte så lätt att undersöka. Så han ska skicka remiss då till öron för att ev klippa i tungan eller strängen under tungan. Jag själv har gjort det. Jag fick också hjärtformad och kunde inte lipa (det kan Liam) så jag fick klippa strängen någonstans. Vet ej hur de gjorde. Men vi får se vad de på öron säger.



Det löser sig på fredag :-) Nu vet jag väl på ett ungefär vart man ska gå av eller vad man ska tänka på :-)

Det är bra med bussarna när de säger gator än att man ska säga till busschauffören för han glömmer oftast.



Min andra blogg är jag väl inte så mycket inne på :-)



Ah så du kollar också på DH :-)



Nu ska jag passa på och hoppa in i duschen, tror Liam somnade. Hann inte igår. C var på möte hela kvällen och Liam gnällig. Men nu jäklar.



Kramar

2009-10-07 @ 09:22:50
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Linda

vilken söt bild! Den sparade jag direkt!

2009-10-07 @ 10:49:17
URL: http://liwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: