Försäljningspremiär för Aurora



Nu ska jag göra ett undantag och göra ett inlägg för att stolt visa upp min dotters företag. Hon går andra året på Thorén Business school och nu har de fått som uppgift att starta eget. Hon har haft fullt upp i skolan men i helgen satt hon i stort hela tiden med armbanden och jag hjälpte till hela söndagen. Kom o kika på Gränby ni kanske hittar julkappar där. Det är massor med UF-företag så det blir många utställare där.

Det här har jag snott från Sofias blogg:


Äntligen! Nu är det första gången som våra armband offentliggörs och på lördag är det försäljningspremiär för vårt företag Aurora i Gränby Centrum mellan kl 12.00 - 16.00. På bilden kan ni se ett urval av vår första kollektion vid namn Amor som ni kommer kunna köpa för 70 kr st eller 2 st för 100 kr, det ingår även en liten smyckespåse i priset till varje armband.

Det känns så roligt att det här är min första egendesignade kollektion och med Caroline kan inte det här bli bättre. Vi har själva tillverkat armbanden och vi har lagt ner jättemycket tid på det här så nu känns det jätteskönt att vi är klara med allt och redo för försäljning.

Perfekt som julklapp eller till dig själv, så kom och köp på lördag! :)

Postat av: Pernilla

Vilka fina armband!!!

Får se om jag hinner komma. Ska upp till gränby antingen imorrn eller en snabbis på lördag men det kommer vara innan 12 för Izabella har fotboll med.



Haha ja jag hade ju tänkt fortsätta med träningen men eftersom jag har "ont" nu så lär det väl dröja till nästa vecka. Man kan ju iofs välja över kroppen på spelet :-) Men man vet att det har tagit iallafall. Får börja träna ofta så det inte blir så här. Kan tycka att träningsvärk kan vara ganska skönt men inte så här :-)

Gjorde behandlingen idag med och då ska man ju upp med benet och spänna musklerna. Funkade inte så bra idag haha



Usch då lät inte kul med Elias. Hoppas han blir bättre!!! Du får väl hålla koll på hans andning. Blir det oregelbunden eller han verkar ha svårt så ring akuten eller åk in.

Sen om han har feber länge alltså flera dagar så ska man kontakta läkare.



Jag tror inte att vi ska vaccinera oss. Men det är vad jag känner nu. Säger varken ja eller nej men det lutar åt nej hållet.



Mannen köpte en chokladkaka och det sa bara svich så var den borta :-) Är ganska duktig som bara äter godis på helgen MEN äter ju fikabröd nästan varje dag så där är jag inte lika duktig. Är väl typ samma men förr åt man båda och.



Jag tar gärna en fika!!! Sånt säger man inte nej till haha



Vad ska du göra annars i helgen?



Kram

2009-11-19 @ 22:33:59
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Christina

Otroligt fiiina.Det kommer nog gå bra med fösäljningen.kramis

2009-11-26 @ 23:34:32
URL: http://leonletizialucas.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Heeej!



Det var ett tag sen :-)

Hur är det? Hur går det med husletandet?

Vet ej vad jag önskar mig, köper ju typ inte julklappar till varandra längre. Är barnen som gäller. Sen fyller jag ju år med men brukar iallafall inte få nåt :-)

Brukar ha ett fika kalas med tjejkompisarna typ.

Vad är det för spis? Är det en enkel Micki eller är det en sån där med ho eller är det någon annan? :-) Liam ska få Micki med spis och ho. Ska köpa kastruller för det har han inga.

Nja har ingen paketkalender direkt, Tog en korg och la alla i. Bella och Sebbe får ett varsitt paket varje dag men Liam få ibland. Tur han är så liten så han förstår typ inte vad som händer. Men detta var första gången jag ordnade nåt sånt. Gud så svårt det är att hitta små billigt kraffs.

Ska bli spännande med julgranen i år. Jag måste bara ha upp den men kan tänka mig att den får inte vara i fred. Har några plastkulor som jag brukar hänga längst ner.



Ah ni har tagit era sprutor till sist :-)

Alla reagerar olika på sprutorna. Vissa får inga biverkningar alls och vissa ligger däckade.



Ska gå och bre en macka. Är hungrig. Vart på min behandling idag och jag MÅSTE börja tänka på vad jag stoppar i mig. Känns som bortkastade pengar annars. Så MÅSTE jag komma igång med någon slags träning. Har en dvd med olika träningar speciellt mage så får köra på imorrn. Tid finns men lusten finns inte :-) Bara man kommer in i det så men vette katten när man ska göra det.

Kallt och gå långpromenader med.



Ha det så bra!

Kramar

2009-12-02 @ 22:08:29
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jodå jag har fått ditt förra inlägg men jag har bara inte hunnit godkänna det. Ska svara på det senare eller imorrn men skriver nog ett mail istället för här :-)

2009-12-10 @ 20:27:15
URL: http://sebbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: