Kliar i shoppingtarmen

Sofia visade mig en sida som liknar Tradera men utbudet är inte lika stort. Det är bara vissa saker som säljs ut där och är man intresserad så lägger man ett bud bara. Sidan heter enkrona.se

Igår kväll gick jag in o kikade runt lite och fastnade för dessa två saker, så jag slog till o vann redan efter två bud på bägge två. Här kan ni se vad jag budade på och ska kanske buda på en fin resväska som jag vill ha. Den andra har jag bränt upp...hihi. Det som jag inte tycker om är expeditonsavgiften som man måste betala för som är 49:- Och sjävklart får man betala frakt som är från 49:- och jag fick betala 100 för dessa prylar. Men om jag köper en resväska för  200 kr så kan det vara värt det.



Ett vackert set om tre i olika storlekar och mönster - två st med rosmönster och en helt svart. Den större har handtag så att man lätt bär med dig necessären mellan de olika platserna på resan. Jag gav 61:- för detta

Underbar massagekudde som enkelt kan massera ryggen, benen, nacken eller
 precis där man behöver det som bäst  med traditionell massageteknik.
Hela sex massagehuvuden för en effektiv massage. Kostnad i butik 795:-
Jag köpte den för 250 :-


Idag är det fredag som är min älsklingsdag för det är sån skön stämning i min kropp då precis som när jag jobbade. Nu när jag är mammaledig så känns det ändå i kroppen, för då kan man hitta på en massa saker, när alla andra är lediga.

Jag funderar på att åka på bondens loppis som ska pågå imorgon på söder i Sthlm. Tittar på "vakna med voice" varje morgon  och där gjorde Josefine reklam för att hon ska ha loppis och Petra Mede lovade att hon skulle sitta där o signera sin bok som har sålt väldigt dåligt.

Tycker loppis är roligt att gå omkring och slökika på, men mycket är skräp men jag tror att det här är lite finare prylar och kläder.  Det är känsla som jag har.

Så den här helgen blir det två svängar till Sthlm för på söndag ska vi på tjejmilen. Har inte tränat nästan ett dugg så det blir promenad istället för spring det här året.

Ska ni träna nånting den här helgen eller göra nåt kul?


Postat av: Maria [Bloggdesigner]

Tack:-)



Jag måste ju aktivera dem åt dig som jag sa förut när du lagt till alla kategorier:-)



Så skriv till mig på msn när du har tid:-)



2009-08-28 @ 10:42:43
URL: http://mariaelisabethristo.se
Postat av: Anonym

Svarar på dina kommentarer i min andra blogg bland mina kommentarer. Hoppas du förstår vad jag menar :-)



Sicket skitväder. Det som va så fint under dagen. Nu ligger jag i soffan under en filt och bara väntar på at C ska komma hem och ta hand om ALLT. Fast först måste han åka och handla.

2009-08-28 @ 16:55:51
Postat av: Christina

Hur gick det igår???Springturen och allt...och blev det ngn loppis??kram

2009-08-31 @ 12:19:18
URL: http://leonletizialucas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: