Barnvakt




Liam delar med sig till Elias

Liam och Elias verkar trivas ihop


Idag har jag känt på hur det är att ha tvillingar. Elias fick äntligen träffa sin blivande bästis Liam som är 2 veckor äldre.

Jag fick vara barnvakt i 3 timmar på fm åt de små och de va hur kul som helst att titta på om de kunde samsas med sakerna. När en tog en grej då skulle den andra ha samma såklart. Då gav jag dem en varsin boll eller sak i händerna och då blev de nöjda. Tiden gick för fort och det blev sovdax.

Liam verkar så lätthanterlig att söva. Jag bara la han i vagnen med sin goskudde och en filt och sen slöt han sina ögon. Sen tog jag Elias o la han i sängen och där somnade han lika fort.

De måste självklart träffas snart igen så de får lära känna varandra. Jag tror de kommer att bli riktigt bra kompisar.

Pernilla, -jag har flera kort under dagen som jag kan skicka över till dig på msn.

Jag har äntligen sålt bilbarnstolen!

Postat av: Pernilla

Haha vad konstigt det känns att se sitt eget barn i ett sammanhand där man själv inte var med.

Helt ok att du lagt ut bilder, det gör inget.

Tar gärna emot bilder på msn sen. Kul att ha för Liam :-)



Tja här hemma har han sin vilja :-) Han vet vad han vill. Skönt att han var snäll hos dig. Det ska tydligen vara bra uppfostran om de sköter sig borta haha

Du får gärna låna honom flera gånger utan att jag ska göra nåt ;-)



Liam är vaken och det är full rulle. Försöker få tag i min blodpåse som ska bort imorrn :-)



Hojta till när du är sugen på fika och Elias vill leka. Jag bjuder på fika som tack! ;-)

Vågar inte riktigt ta bussen än hem till dig men det får man väl också göra. Inte bara att ena person ska åka hem till den andra.



Kramar

2009-08-25 @ 22:06:42
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

sammanhand=sammanhang

2009-08-25 @ 22:08:12
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jo jag är glad att jag har mamma som ställer upp så pass mycket som hon gör.

Jag hoppas hon var trevlig mot dig :-) Hörde att hon tyckte det var dåligt numrerat men jag hoppas hon inte sa det på nåt spydigt sätt.

Hörde även att Cribba stannat och pratat ett tag och inte bara lämnat in Liam :-)

Cribba är väldigt social och pratglad haha tillskillnad från mig.

Hur gick det med gå vagnen? Även fast vi inte bor så himla långt ifrån varandra så måste man ändå åka runt hela stan. Synd att det inte var gångavstånd. Visst det går väl att gå men det tar ju sin lilla tid hehe



Ha det bra!



Kram

2009-08-27 @ 11:14:55
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Japp att åka buss till dig. Borde finnas en buss som går typ förbi sävja alltså härifrån istället för att åka runt hela stan.

När man har bil och åker hit tar man "bakvägen" genom sunnersta eftersom vi bor på gränsen mellan g-sunda och sunnersta så blir det närmast så fast det blir det väl iannat fall med.

Hittade blogg mallen på en annan blogg och lånade den.

Ingen jag gjort själv haha fast jag önskar man kunde.

Idag måst det jag vet inte. Är så fruktansvärt trött och när jag väl höll på somna in så har de äldsta barnen sprungit ut och in och smällt i dörren så lillpajsaren vaknade så det blev inte så mycket sömn. Fick blunda ett tag iallafall och bara koppla av.



2009-08-27 @ 16:58:32
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Svarat i blogg 2 :-)

2009-08-27 @ 21:08:50
URL: http://sebbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: