Håller på med en ny design igen :)



Den här headern blev jättefin så inget ont om Jessica som gjorde den, men jag vill ha en mer avancerad så nu håller Maria på med en ny åt mig. Jobbigt att vara en pedant ibland :)

Jessica jag hoppas du inte blir sur nu, men jag kom på efteråt att jag ville ha en mer avancerad blogg. Har bloggat ett tag nu sen 2007 och tycker jag är värd ngt exklusivt. Därav bloggnamnet som passar mig utmärkt. Tycker ni inte det? Hehehe


Postat av: EMMA

Hej gumman! jag var in på din blogg och såg då att du hade bytt och har letat efter din nya men fick den utav Maria som gör din blogg hoppas det var okej. Bloggen är fin nu men den passar inte dig tycker jag nu när jag sett hela bloggen. jag har sett en liten försmak på din nya design och den är verkligen WOW passar dig toppen gumman nu kommer du glänsa verkligen hihi maria är TOPPEN med design så du har hittar rätt verkligen..



Det knallar på upp och ner är det. Ska upp i rättegång här nu snart det är det värsta kvar anser jag men ska klara det med.. Måste det så är det bara..



Hur mår ni ? Hur gåre det med elias han börjar bli stor nu va?



Självklart gör det du går så bra så =)



Kramar Emma

2009-08-19 @ 13:47:20
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj vilken header, det är en morpah bild va? Är det du som har kommit på det nya namnet?

Ja snart är du äntligen hemma, så vi ses på lör då eller?

Nu sitter jag här och jobbar på min första inlämningsuppg. Jag ska bli bäst! Med allt stöd som jag har borde jag klara det.

Nästa vecka jobbar jag några dagar och jag har pratat med Carina och hon kunde äta lunch med oss någon dag på på jobbet om du vill :)



Puss puss älskar dig

PS: pussa elias och säg att jag saknar honom

2009-08-19 @ 13:48:25
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: Anonym

GUD VAD FIN DESIGN :D

2009-08-19 @ 13:48:34
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Nja jag vet inte om det går att söka på en blogg. Då måste det väl vara nåt specifikt för att den ska träffa just din. Söker man ex på Helena + blogg så får man nog upp en hel del.

Skulle vara kul med en ny blogg men de tar ju betalt (vilket är helt rätt) och förtillfället vill jag lägga de 100 lapparna på annat :-)

Tänk om man vore duktig på datorer, kunde man tjäna en hacka :-)

Men det finns ju gratis sidor man kan gå in och välja. Skulle vilja byta namn på bloggen men då måste jag göra en ny och så försvinner allt man skrivit. Men vad spelar det för roll det är ju en BLOGG för guds skull haha

Hade man velat spara får man väl skriva ut det eller börja skriva vanlig dagbok. Men vi får se. Behåller nog namnet ett tag till.



Vi får väl ta och ses sen när du kommer hem. Kommer ju vara lite sjuk i början på nästa vecka men jag kan nog ta emot besök hehe nä ska inte tvinga nån till nåt.



Ha det bra!



Kramar

2009-08-19 @ 14:29:15
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: EMMA

NYA designen VACKER GUMMAN!

2009-08-19 @ 15:57:33
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: